luni, 10 august 2009

Interviu cu Cosy @ Urban Music Culture


UMC: Salut , cine te-a influențat să cânți?

  • Cosy: Puya

UMC: Multă lume spune că il imiți pe Puya , e adevarat?

  • Cosy: Nu il imit ,am crescut cu el in căsti ...și e o treaba de subconstient dacă am ceva de la el ..am fiindcă mia intrat in modul meu de viață inconstient.

UMC: În legătură cu albumul "Mai greu ca tine" , unde si când a fost lansat?

  • Cosy: A fost lansat in Brăila pe 10 iulie.

UMC: Am văzut pe contul de YouTube a celor de la Filmmaking un promo a filmului "Tango din strada ta" unde îl putem vedea ?

  • Cosy: Producatorul spune că va fi promovat prin Ianuarie - Februarie ... și nu e un film e mai mult un documentar decat un film.

UMC: Care a fost prima ta piesă?

  • Cosy: Nu mai țin minte ... însa țin minte prima piesa care a fost ascultată la maxim "Doar eu și cu tine"

UMC: Ce ne poți spune despre piesa și videoclipul "Tot ce am vrut" ? De cine a fost regizat?

  • Cosy: Păi e făcut de același om care a făcut și filmul, Tedy Necula!. Piesa a fost înregistrata la mitran la studio, a facut parte din albumul "Tot ce am vrut" ... ii poartă si numele ... si clipul a fost făcut in București.

UMC: După videoclipul piesei "Tot ce am vrut" ai inregistrat și "Noi 2" împreuna cu Shobby de la Codu Penal ... care este raportul dintre tine și Shobby?

  • Cosy: Am colaborat la clipul ăla și pe urmă la clipul "Drame". A cantat și pe albumul meu "Mai greu ca tine" pe vreo 4 piese ... raportul ... hmm ... suntem prieteni!

UMC: Am auzit că pregătești un album nou ! Ce ne poți spune?

  • Cosy: Pai va fi produs de Rappy in California la unul din lanțul de studiouri ale lui "Dre" ... și va fi un album căutat ! Atat pot spune momentan.

UMC: În ce mod il vei vinde? Multe persoane își vând albumele ONLINE sau prin poștă... modul "GAZETA SPORTURILOR" ți se pare interesant?

  • Cosy: Da, mi se pare interesant ... când voi avea proiectul terminat....voi contacta casele de producție ... iar dacă nu voi rezolva nimic voi vorbi cu Gazeta , și în final daca nu voi rezolva nimic il voi vinde personal.

UMC: Un ultim mesaj pe final.

  • Cosy: Să cumpere și originalul ... ptr. că e munca noastră ! E ca și cum ai muncii și lunar salariul să fie plecat in vacanță!


Mai jos puteţi viziona un videoclip Cosy în colaborare cu Shoby (Codu' Penal).
Piesa videoclipului se numeşte "Drame" şi este inclusă pe albumul "Mai greu ca tine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu