marți, 27 iulie 2010

Interviu cu Drei Ros @ Urban Music Culture


UMC: Când ți-ai început cariera muzicală?

  • Drei Ros: În 2004. Eram în România cu tatăl meu care suferea de cancer la ficat și am trecut printr-o perioada foarte grea și am simțit nevoia să îmi exprim gândurile. Așa că împreună cu Al-x, am început să lucram la primul meu proiect la studio-ul Geronimo din Ploiești.

UMC: Care a fost primul tău material solo?

  • Drei Ros: Primul material solo s-a intitulat "Intre Viață și Moarte", și a fost dedicat tatălui meu care nu a apucat să asculte albumul terminat. L-am făcut în colaborare cu Al-X, un alt rapper talentat din Ploiești cu care voi mai colabora și pe viitor.

UMC: În ce stil de muzică te încadrezi?

  • Drei Ros: Trăim în 2010 și nu pot să zic că mă încadrez intr-un anumit stil pentru că îmi place să încerc sounduri noi de fiecare dată și să combin elemente din diferete stiluri de muzică. Dar orice beat ar fi, tot rapper rămân. N-o să mă vezi că încep să cânt de nebun cu mult autotune. HaHaHa! Probabil dacă eram parte din generația anilor '90, eram direct gangster rapper până la capăt.

UMC: Unde a avut loc primul tău concert?

  • Drei Ros: Numai vreau să îmi amintesc. Nu a fost ce trebuie sigur. Dar pot să vă povestesc de al doilea când am cântat în deschidere la Kurupt și Roscoe când au venit în Seattle.

UMC: Pregătești ceva pentru viitor?

  • Drei Ros: Pregătim un mixtape intitulat "Dipset West" care este mixtapeul lui Dyce Dylli și va ieși cu Dipset Records și va fi distribuită sub formă de CD în magazile de specialitate din NY, Atlanta, L.A. și Seattle, de asemenea va fi valabilă și digital. De asemenea la o mulțime de singleuri cu trupa mea B.O.S.S. (Building Our Success Story). Trupa are 3 membri, Drei Ros, BurreCollins și Dyce Dylli. Și de asemenea am în lucru câteva singleuri cu Prima Verba care vor fi lansate curând.

UMC: Cu ce artiști din lumea hip hopului ai colaborat?

  • Drei Ros: Am colaborat cu Hell Rell, de la Dipset pe remixul piesei Windin. De asemenea pe mixtapeul "Dipset West", vor fi Jim Jones, JR Writer, Mike Jones și alte componenți ai trupei Dipset. Am colaborat cu Skizzo Skillz pe piesa Jaf Armat la care avem și clip. Și ultima colaborare care este doar prima de acest gen cu trupa Prima Verba.

UMC: Ce ne poți spune despre piesa "Adio,Hai Pa"?

  • Drei Ros: Piesa "Adio, Hai Pa" este o piesa reală, care am făcut-o intr-un timp destul de scurt pentru că ne-am dorit să dăm drumu la această colaborare cât mai repede. Beatul este produs de Kajmir Royale și de mix și master s-a ocupat M3taphour (membru Prima Verba).

UMC: Cum ai ajuns să colaborezi cu trupa Prima Verba și cu Skizzo Skillz?

  • Drei Ros: Cu Skizzo mă știu din 2006 de la Ploiești și l-am cunoscut pe terenul de basket. În luna Decembrie am fost în vacanță la Budapesta și l-a întoarcerea în România am trecut prin Timișoara și s-a născut Jaf Armat. Cu Prima Verba m-am cunoscut cu ajutorul internetului și mi-a plăcut piesa "Diamante Vii" și de acolo a început totul.

UMC: Cu ce producători ai colaborat?

  • Drei Ros: Producătorul meu de baza este Alin Radu. Am lucrat cu el vreo 6 piese până acum. Am lansat doar "Hip-Hop Party" și "Windin" varianta de club. Urmează sa filmăm clip la o piesa produsă de el intitulata "Move It" și mai târziu în toamnă să lansam piesa "My Mother" care are un nume mare din muzica românească pe refren și care cred că va beneficia și de un clip, dacă Cat Music nu o arde aiurea.

UMC: De cine a fost produsă piesa "Get Throwed"?

  • Drei Ros: Este produsă de Kajmir Royale. El este alt producator cu care colaborez direct și care a produs foarte multe piese pentru mine cu ar fi "Sex Drive", "So Magical", "Personal Foul" care este inclusă pe soundtrack-ul la NBA 2k11 și "Flash The Message". Urmează să lansez în vreo 2 săptămâni un single intitulat "Hangover" care este inspirat din celebra comedie.

UMC: Ai un website sau blog unte te pot găsi fanii?

  • Drei Ros: Da am site-ul meu www.dreiros.com și în jos-ul pagini am link-urile pentru Twitter, Myspace, Youtube. Mă găsești și pe Facebook, doar dă un search la Drei Ros. Numai am loc să dau add la friends așa că intrați pe pagina de muzică.

UMC: Un ultim mesaj cititorilor UMCSOUND.

  • Drei Ros: Mulțumesc pentru interviu.

Mai jos puteţi viziona un videoclip Drei Ros în colaborare cu BurreCollins și Dyce Dylli.
Videoclipului se numeşte "Get Throwed".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu