miercuri, 10 noiembrie 2010

Eminem nu va ajunge la cununie prea curând.


Rapperul a recunoscut intr-un interviu pentru revista Rolling Stone ca are mult prea puțină încredere în femei pentru a se mai gândi la casatorie.

Slim Shady - care a vorbit și despre lupta sa cu dependența de droguri și alcoolism - se ține departe de scena socială, preferând să-și petreacă timpul alături de prietenii lui din copilarie în care poate avea încredere.

El a spus: "Da, am probleme de încredere - și față de femei, prieteni, orice. Am un mic grup de prieteni, pe care-i știu dintotdeauna. Momentan, asta e ceea ce îmi doresc."

"Am trecut peste o grămadă de lucruri dificile în ultimii ani. Intr-un fel simt ca abia acum îmi găsesc echilibrul, așa că vreau să fiu sigur că m-am echilibrat total înainte de a ieși și a face orice altceva. Trebuie să mai lucrez asupra mea pentru o vreme."

Pe lângă asta, Eminem recunoaște ca nu-i place să iasă în public, așa că nu se poate pune problema de întâlniri cu femei. "Ieșitul în oraș, gen pentru cină sau un film - nu pot să fac asta. Ieșitul în public este nebunie curată. Mi-aș dori să am o relație la un moment dat. Cine nu-și dorește asta? Dar, în situația mea, e greu să întâlnești alte persoane."
(Sursă: MTV.RO)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu