marți, 27 aprilie 2010

Marpha Hip Hop - Ep 43


De data aceasta, avem parte de două interviuri şi două live-uri, egalitate între invitaţii noştri. În primul rând l-am adus în faţa voastră pe Icsu, pe care nu l-am văzut atât de des în ultima vreme pe scena rap-ului românesc, aşa cum ne-am fi dorit. De aceea îşi ia revanşa povestindu-ne despre planurile sale din ultima vreme şi ne arată cât de bine se descurcă el în faţa microfonului, aşa cum a făcut-o mereu.


Iar al doilea invitat, W sau Dubluve, ne povesteşte despre cum se organizează evenimentele de hip hop în provincie, mai ales în Iaşi, unde el este responsabil cu aducerea artiştilor în faţa publicului care duce lipsa evenimentelor de rap în mod curent. Bonus, ne oferă şi un live, ca o continuare a colaborărilor pe care s-a făcut remarcat, în special pe piese cu Câinele aka Mr. Levy, mai nou, live care sună chiar mai bine decât ne-am fi aşteptat.

Dacă v-am făcut curioşi, ca de obicei, e exact ceea ce ne doream. Vă lăsăm să urmăriţi emisiunea în timp ce se pun la punct detaliile videoclipului lui Tonik, pe care abia aşteptăm să vi-l prezentăm.

Până atunci, nu uitaţi să rămâneţi MARPHA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu