luni, 30 august 2010

Interviu cu Arca @ Urban Music Culture


UMC: Salut, ce este Arca și de unde vine numele?

  • Pacientu': InSecta tre’ să ştie...
  • C.C.: Salutare! ARCA este vaporul cu care ne avântăm spre urechile ascultătorilor.
  • Dan InSecta: C.C. zice bine, însă ideea numelui a venit în momentul în care vroiam să facem un proiect în care să intre mai multe persoane, fiecare cu personalitatea şi locul lui.

UMC: Când ați semnat cu Obiektiv Music?

  • C.C.: Am semnat cu Obiektiv Music acum 1 an!
  • Pacientu': În 2009, parcă, nu?
  • Dan InSecta: În primăvara lui 2009 am vorbit cu Tonik Obiektiv despre posibilitatea şi şansele unui nou proiect ce trebuia să fie peste tot ce există în momentul acela în Obiektiv Music.

UMC: În ce stil de muzică vă încadrați?

  • Pacientu': Hip Hop cu sau fără influenţe.
  • C.C.: Stilul pe care îl aburdăm e.... RAP.
  • Dan InSecta: Indiferent ce am vrea să facem tot Hip-Hop o să iasă.

UMC: Ce proiecte aveți ptr viitor?

  • C.C.: Proiecte de viitor.....nu ştiu ce să zic; vedem cum merge primul apoi mai vorbim!
  • Pacientu': Dacă totu’ merge bine, poate mai aruncăm o dată ancora...
  • Dan InSecta: În toamnă e posibil să nedecidem exact.

UMC: De cine a fost realizat clipul piesei "Am Aruncat Ancora"?

  • Pacientu': Vinovaţi sunt cei din staff-ul Marpha Hip Hop, Mike, Alex şi Broo Klyn.

UMC: C.C, te-ai gândit la un proiect solo pe viitorul apropiat?

  • C.C: Bineînţeles, o să fie,dacă stau imi stă norocul !

UMC: Pacientu, care a fost prima ta piesă?

  • Pacientu: M-ai prins aici, informaţia aia s-a pierdut de mult, mult timp...
  • Dan InSecta: Prima piesă am inregistrat-o împreună prin 2000, eram colegi de liceu şi deatunci ne-a prins febra.

UMC: Dan, ce ne poți spune despre producția piesei Am Aruncat Ancora?

  • Dan InSecta: Nu a fost nimic special, faţă de celelalte producţii de pe viitorul material, doar că asta îmi place cum sună, iar Pacientu şi C.C., au fost la înălţime

UMC: Aveți un website sau blog?

  • Pacientu': Avem aşa ceva în lucru, odată cu albumul va fi lansat şi un blog care vă va ţine la curent cu ceea ce pregătim, şi cu multe alte chestii interesante.

UMC: Mulțumim ptr. interviu, pe final lăsați un mesaj tuturor cititorilor UMCSOUND.

  • Arca: Love and Peace!!!

Mai jos puteţi viziona un videoclip a trupei Arca.
Piesa se numeşte "Am Aruncat Ancora" şi este primul material oficial al trupei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu