duminică, 15 august 2010

Okapi Night @ Disco Tineretului (Poze + Recenzie)


Aseară am luat-o pe mama (fan declarat hip hop, în special al trupei Okap) pachet după mine la Costineşti să-i văd pe băieţii de la Okapi Sound, respectiv Guess Who, Spike, Grasu XXL şi Agresiv. Ajunsă la ora 21:15 în faţa clubului cu dorinţa de a sta în primul rand, am aşteptat până la 22:30, căci intrarea a avut loc de abia atunci. Am intrat, iar ochii deja îmi luceau asemenea unui copil ce urma să îşi despatecheze cadoul de Crăciun.

Publicul a avut parte până la 03:00 de muzica lui Vali Bărbulescu şi Voltaj, alături de un saxofonist, dansatori şi animatoare. După Voltaj şi-a făcut apariţia la platane un DJ, introducându-ne în “partea de hip hop a serii”, aşa cum avea să o intituleze Am avut parte de o încălzire clasică, Snoop Dogg ţinând capul de afiş la capitolul melodii. Cum eu mă uitam non-stop spre platane, aşteptând să intre Agresivii pe scenă, i-am zărit instant la momentul apariţiei. Mitză a continuat “încălzirea” timp de încă 10 minute.

Grasu’ XXL a intrat pe scenă şi ne-a convins că băieţii de la Agresiv “Fac ce vor” cu muzica când sunt la platane. Alături de Vlad, ne-a invitat într-un “Dans murdar”. Ne-au anunţat amândoi plini de “Curaj” că petrecerea a început, spre delirul publicului. Ne-au încins cum nu se poate mai bine în stilul finuţ al lui Grasu’, oferindu-ne “Ultimul tango”. Cum toată sala era în extaz, el a încercat pe un ritm “Elegant” să ne “calmeze”. A durat ceva vreme, pentru că toţi aşteptau cu sufletul la gură momentul în care avea să le prezinte pe “Maria Ioana”. După ce ne-a încântat auzulul cu aceste melodii, spre final a realizat că a rămas “Fără filtru”. Cu multă graţie a urmat „Pizdă la volan”, pentru ca apoi să facă tradiţionalul cronometraj pe melodia “Da frate”. Vlad se uita într-una la ceas, în timp ce Grasu’ a “vărsat” versurile într-un ritm excepţional de rapid. Chiar era deja “Prea mult fum”, fapt pentru care a dorit să se retragă de pe scenă pentru următorul invitat, dar a mai rămas ceva: “Azi nu”.

Guess Who şi-a intrat în rol pe ritmurile melodiei şi, împreună cu Grasu’, toată sala a cântat refrenul binescutei piese. Ca semn de mulţumire, mâinile publicului au stat sus tot timpul. Laur l-a mai reţinut puţin pentru noi, lăsându-I onoarea de a ne face cunoştinţă cu nişte “Flori ilegale”. După ce Grasu’ a ieşit de pe scenă, era momentul ca Spike să fie prezentat cu “Scandal”, făcând, bineînţeles, furori. De asemenea, băieţii au avut grijă să ne prezinte Agresivii, despre care au spus că noi nu am avea nici cea mai mică idee cum că ei ar face muzică. Motiv pentru care după “Bum bum” şi “Extrema zilei” ne-au prezentat melodii produse de ei.

Au început cu “Locul potrivit”. Ca aproape la fiecare concert, au fost de ajuns doar două vorbe din partea lui Laur, pentru ca apoi întreaga mulţime să recite fiecare vers alături de artist. Refrenul ne-a fost lăsat complet nouă, drept răsplată pentru energia pe care o aveam. Spike ne-a întrebat dacă avem bani la noi. 1 leu, 10 lei, 100? Fiecare a scos ce avea, iar pe “Banii” am fost lăsaţi să-I fluturăm în aer. Ne-a trezit rapid însă la “Realitate”, moment ideal pentru a anunţa că săptămâna viitoare va lansa videoclipul. Maestrul Griffo a fost chemat în faţă pentru a acompania pe “Unu doi”. Startul melodiei “Gen” nu s-a dat decât după ce am fost “instruiţi”: rolul nostru era de a spune cuvântul ce dă titlul piesei când era nevoie, băieţii cântând restul versurilor. La “Tu” publicul aproape că a acoperit vocile celor doi. Toţi am rămas surpinşi când am avut parte de nişte “PI2DE” în “fustă scurtă şi roz”.

Momentul special al serii a fost reprezentat pentru mine de încheierea acestui eveniment, când a revenit Grasu’ pe scenă alături de restul găştii Okapi Sound ce era prezentă, pentru ca toţi să ne cânte “Azi nu”. Singurul regret ar fi că nu am avut parte de ceilalţi doi artişti din Okapi, Maximilian şi JJ.

La final, toată lumea a rămas entuziasmată de prestaţia băieţilor, lucru pentru care au aplaudat, au ţipat, au cântat şi au avut zâmbetul pe buze în fiecare clipă a evenimentului. Mă bucur enorm că nu am ratat acest concert excepţional, fiind cadoul perfect de “Sfânta Maria” – cred că cel mai bun primit vreodată până acum.

Poze:





(Sursă: HipHopBlog)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu