vineri, 19 martie 2010

Interviu cu Bulgaru @ Urban Music Culture


UMC: Când ţi-ai început cariera muzicală?

  • Bulgaru: Aproximativ acum 6 ani, nu mai ţin minte exact dar 6 ani am sigur!

UMC: În ce stil de muzică te încadrezi?

  • Bulgaru: Rap!

UMC: Cu ce artişti din lumea hip hopului românesc ai colaborat?

  • Bulgaru: Am colaborat mai mult cu prieteni că aşa mi se pare ok. Nu poţi colabora cu cineva care nu îl cunoşti. (Shobby, Implikt, Capone, Cosy ... nu mai ţin minte.)

UMC: Care a fost primul tău concert, şi unde?

  • Bulgaru: Pfff! Asta chiar nu mai ştiu! Cred că în "Club A" (Bucuresti), acum 5 ani cam aşa.

UMC: În afară de hip hop-ul românesc, ce stil de muzică mai asculţi?

  • Bulgaru: Tot hip-hop, dar străin.

UMC: De cât timp faci parte din trupa Codu Penal?

  • Bulgaru: Din trupa Codu Penal fac parte de puţin timp, dar cu Shobby colaborez de foarte mult timp, suntem foarte buni prieteni şi ne cunoaştem foarte bine ... aşa a luat şi naştere noua formulă.

UMC: Cum l-aţi cunoscut pe Dj Blow?

  • Bulgaru: Păi pe mine ma sunat Shobby şi mi-a zis că a găsit Dj, din câte am înteles Sharky (Trupa Cazzier) la găsit, i la prezentat lu' Shobby, ia plăcut ... etc.

UMC: Când veţi scoate un album semnat Codu Penal?

  • Bulgaru: Cred că în vara anului 2010 primul proiect Codu' Penal numit RESTART!

UMC: În afara trupei Codu Penal, ai mai făcut parte din altă trupă?

  • Bulgaru: Da, am avut o trupă "Noua Generaţie", am fost 3 (io, Capone şi Ulyse) pe urmă am rămas 2 (io cu Capone), pe urmă iarăşi 3 (io, Capone şi Ecsperr) şi acuma sunt ei 2 pe treabă şi pregătesc şi ei ceva foarte tare!

UMC: Ce parere ai despre curentul minimal din România?

  • Bulgaru: Oh ... nu critic pe nimeni, ce ascultă, ce face sau ce cântă, dar nu îl inţeleg.

UMC: Ai un blog sau website unde te pot găsi fanii?

  • Bulgaru: Nu am, nu am căutat să imi fac deocamdată, dar o să facem un site, Shobycp.ro acolo o să gasiţi tot legat de trupă, de mine şi de Shobby.

UMC: Un ultim mesaj pe final.

  • Bulgaru: În curând "Codu Penal - Restart". Multă baftă tuturor şi vă urez o zi cât mai plăcută! Pace.


Mai jos îl puteţi asculta pe Bulgaru împreună cu Shoby @ Urban Groove.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu