duminică, 14 martie 2010

Marpha Hip Hop - Ep 35


“Că-i spune Jah-Jah, Allah, Buddha sau Dumnezeu, culorile-s la fel în fiecare curcubeu… ”.
Asta ne povestesc băieţii de la El Negro în unul din cele mai speciale episoade ale emisiunii
Marpha Hip Hop.


Ne-am gândit să îi aducem în faţa microfonului nostru pe membrii singurei trupe de reggae din România, deoarece subiectele pe care acest gen muzical îl abordează se regăsesc şi în binecunoscutele caracteristici ale genului nostru de suflet, anume acela rap. Iar trupa El Negro ne-a dovedit că am făcut o alegere mai mult decât potrivită când i-am invitat să ne încânte cu un live special, ce include două piese de pe ultimul lor album, “Antipanică“, numite “Stand By“ şi “Lasă-mă“.


În plus, le-am luat şi un interviu inedit, la care a fost prezent chiar şi Bob Marley, asigurându-se că buna dispoziţie e mereu printre noi. Băieţii ne-au povestit despre turneele lor, despre ideile care îi fac să creeze piese speciale şi despre cum e să faci muzică în fiecare zi, cu aceeaşi pasiune ca la început.

Cu siguranţa că veţi rămâne la sfârşit cu un zâmbet larg pe buze, vă invit să daţi Play acestui episod şi să vă lăsaţi cuprinşi de ritmurile de reggae.

Jah-Jah bless!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu