marți, 23 februarie 2010

Interviu cu Fratziman @ Urban Music Culture


UMC: Când ti-ai început cariera muzicala?

  • Frătziman: Pai official am mai specificat prin 99 am aparut pe o compliatie numita "BV 05 HIT".

UMC: În ce stil de muzica te încadrezi?

  • Frătziman: Mai multe probabil, dar de baza e Raggae Hip-hop.

UMC: Care a fost primul tau material?

  • Frătziman: În 2003 am creat alaturi de 3 tipi "M.A.A.T." si am rulat cu ei pâna prin 2005 când am realizat primul album solo "Proteste Prohibite", dupa am fost racoloat de Kriminal -Sound, am scos la ei un EP în 2006 numit "Martor". În 2009 dupa doi ani de munca se concretizeaza "Zile Moderne" produs independent,deci primul meu material a fost "Proteste Prohibite".

UMC: Pregatesti ceva pentru viitor?

  • Frătziman: Normal ca da, mai multe proiecte.

UMC: Cu ce artisti din lumea hip hopului românesc ai colaborat?

  • Frătziman: Cu multi si în acelsi timp cu foarte putini ... hehe!

UMC: Ce ne poti spune despre piesa "Metropolis"?

  • Frătziman: Pai este baza ca idee pe filmul "Metropolis", cel din 1927 facut de Fritz Lang care cumva anticipa cam ceea ce urmeaza sa se intâmple si în România si este efectiv un semnal de alarma. Piesa are doua parti delimitate, prima parte este mai pozitiva în care sper sa ajung din nou la natura, la spirit, la eliberarea spirituala si cea de-a doua în care efctiv vorbesc de corporatii, reclame, mass medie în general, asa un cumul de idei social despre ceea ce consider eu ca este metropolis.

UMC: Cum ai luat legatura cu Maurosolo?

  • Frătziman: Pai printr-un prieten comun, a venit in România a asculat ce fac si i-a placut ... si naefectiv asta a dus la colaborarea respectiva.

UMC: În afara de cântat cu ce te mai ocupi?

  • Frătziman: Pictura, desen, grafica, design si multe altele.

UMC: Cum îti promovezi materialele?

  • Frătziman: Cam ca oricare asa...

UMC: Promovarea pe internet ti se pare un lucru bun?

  • Frătziman: Normal că da, este cea mai la îndemâna deşi chestia cu promovatul nu ar trebui sa fie treaba mea ... dar mă rog.

UMC: Când vei avea proiectul gata, cum il vei promova? GSP ti se pare o idee buna?

  • Frătziman: Da e o idee buna, mi-ar placea dar habar nu am cum functioneaza treba asta, poate ma luminezi si pe mine.

UMC: Ai un blog sau website unde te pot gasi fanii?


UMC: Un ultim mesaj pe final.

  • Frătziman: Pai cred ca e important sa stii ca numai tu poti fi tu.


Mai jos puteţi asculta un videoclip Fratziman în colaborare cu Geaorge Hora şi Eli.
Piesa videoclipului se numeşte "Necomercial La Radio" şi este inclusă pe albumul "Zile Moderne".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu