luni, 14 iunie 2010

Interviu cu Marijuana @ Urban Music Culture


UMC: Salut Dana, cum o duci?

  • Marijuana: Cât pot de bine.

UMC: Când ți-ai început cariera muzicală?

  • Marijuana: La vârsta de 14 ani, în 1996.

UMC: Ce ne poți spune despre albumul tău de debut?

  • Marijuana: A avut succes deși nu am avut parte de el, sper în viitor.

UMC: Pregătești ceva proiecte pentru viitor?

  • Marijuana: Da, un album, va fii gata în toamnă.

UMC: Cu ce artiști din lumea hip hopului românesc ai colaborat?

  • Marijuana: B.U.G Mafia, La Familia, Klansman, 6ase 6ase, Ganja, la voce, iar la instrumentale se adaugă: M&G, Clandestin și lista continuă cu Tempesta Crew.

UMC: De ce nu mai colaborezi cu trupa La Familia?

  • Marijuana: Din cauza că m-au păcălit și nu sunt unica.

UMC: Când și unde a avut loc primul tău concert?

  • Marijuana: Nu mai țin minte.

UMC: Cum ai ajuns să colaborezi cu baieții de la Tempesta Crew?

  • Marijuana: Tonik Obiektiv a luat legătura cu mine ptr. un interviu, iar el era în colaborare cu ei, așa am ajuns la ei.

UMC: Ce ne poți spune despre piesa Tablou?

  • Marijuana: Mi se pare genială îmi aduce aminte de liceu.

UMC: Promovarea pe internet ți se pare un lucru bun?

  • Marijuana: Da, foarte bun, deși unii văd puțini sunt prezenți.

UMC: În afară de muzică cu ce te mai ocupi?

  • Marijuana: Sunt designer de bijuterii fantezie.

UMC: Ai un website sau blog unde te pot găsi fanii?


UMC: Un ultim mesaj pe final.

  • Marijuana: Încerc și mă strădui să ne vedem în față să mă și ascultați. Doriți-mă și voi veni!


Mai jos puteţi vedea un videoclip Dana Marijuana în colaborare cu Ganja.
Piesa videoclipului se numeşte "Tre să spun", și este inclusă pe primul său album de debut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu