joi, 17 iunie 2010

Sișu pregătește ultimul său album !?!


Am stat de vorba mai devreme cu Sisu – am discutat despre concerte, despre lansarile de album, despre cum arata hip hop-ul in Romania la momentul asta si cat de greu este sa te mentii intr-un loc pentru care ai luptat ani de zile. O sa punctez cele mai importante idei, printre care planurile lui Sisu.

* O sa incep cu cel mai important lucru, si anume – Sisu Tudor lucreaza la ULTIMUL sau album solo. Am ascultat cateva schite si suna excelent (repet, sunt doar schite, si suna extraordinar). Sisu se gandeste serios daca va mai activa din punct de vedere muzical dupa lansarea acestui material, care, cel mai probabil, va fii oferit fanilor cadou (download gratis).

* Albumul La Familia despre care am discutat (Classique) ramane in continuare in aer, sansele fiind destul de reduse ca acesta sa mai fie finalizat si lansat.

* Sisu nu vrea sa se mai implice in lansarea singleului “Pesti mici“, asa ca mi-a dat “frau liber” la treaba asta. Am hotarat sa vorbesc zilele astea cu Puya si sa iau impreuna cu el o decizie finala referitor la clip – gen unde lansam, daca lansam, cum lansam si asa mai departe.

* Este posibil ca urmatoarele concerte Sisu din luna Iulie sa nu mai fie sustinute (Mamaia, Breaza si Vama Veche).

Cam astea ar fii cele mai importante topicuri.
Imi pare rau de Sisu, pentru ca este unul din putini artisti de la noi tara care simte cu adevarat muzica si face doar ceea ce vrea si ce ii place. Fiind un om deosebit, si muzica pe care a facut-o de-alungul timpului a fost la fel de deosebita.
(Sursă: Fabiano)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu