luni, 7 iunie 2010

Interviu cu Samagon @ Urban Music Culture


UMC: Când ți-ai început cariera muzicală?

  • Samagon: În urmă cu 10 ani am pus prima dată piciorul pe scenă, la un bal organizat în Râmnicu Vâlcea. După 2 luni am pus bazele unei trupe Hip-Hop, sub care am activat aproximativ 2 ani. Datorită neînțelegerilor din interior am decis să mă retrag din trupă. Cu mari modificări atât la sound cât ți la mesaj am revenit din nou după aproximativ 1 an, cu o nouă trupă. Nici de dată asta nu a ieșit cum speram și după 3 ani, forțat oarecum și de imprejurări am renunțat și la acest proiect. În tot acest timp find încurajat, atât de prieteni cât și de persoane din show-bizz am început munca la un nou proiect. A urmat o perioadă de probî și în scurt timp am bătut la ușa caselor de discuri cu un nou demo. Am reușit să obțin doar o invitație pe o compilație lansată de Intercont Music. După câteva discuții cu Gianiny Munteanu, am intrat din nou în studiou. Intr-e timp am început să colaborez și cu echipa de la Killah Records, și după 2 ani a apărut primul album semnat Samagon.

UMC: Ce ne poți spune despre albumul Confesiuni?

  • Samagon: Albumul "Confesiuni" e primul material semnat Samagon în calitate de M.C., și nu ca membru al unui grup, lansat oficial în octombrie 2009. Albumul conține 10 track-uri și se bucură de numeroși invitați cum ar fi: Preafericitu N.V. 140 (vERBAL), Myc Ripley (California), Arssura, Dj Twist, Damnat Enzima, Lazy E, și lista continuă.

UMC: De unde poate fi cumparat albumul?

  • Samagon: Pentru cei ce își doresc albumul în original, am pus la dispoziție o nouă adresă de e-mail, unde se pot trimite comenzile respectiv: samagon.samagon@gmail.com

UMC: Cu ce artiști din lumea hip hopului ai colaborat?

  • Samagon: Colaborari au fost multe dar cu siguranța cele mai apreciate, au fost piesele pe care am colaborat cu Preafericitu N.V. 140, Myc Ripley, Dj Twist, Arssura, Damnat Enzima, Lazy E, D-aia, Sasha și lista continuă.

UMC: Cum ai ajuns să colaborezi cu Arssură?

  • Samagon: Propunerea a venit din partea mea evident, iar Arssură s-a ocupat de instrumental. Colaborarea cu el a fost o mișcare buna, piesa "O lume nebună" find cea mai apreciată de pe acest album, după piesa "Respect de sine", primul extras de pe acest album.

UMC: În afară de hip hop ce stil-uri de muzică mai asculți?

  • Samagon: Depinde și de starea pe care o am, dar în general mai fac abuz de Reggae și Rock.

UMC: Cum îți promovezi materialele?

  • Samagon: Internetul rămâne cu siguranță cea mai bună și eficientă metodă de a promova un album, o piesă sau un eveniment.

UMC: Ce ne poți spune despre viitorul videoclip al piesei 7 Fapte, 7 Păcate?

  • Samagon: Cu siguranță o să filmez un nou videoclip, dar am ales să schimb piesa, dar e prea devreme să ofer prea multe detalii despre noul videoclip.

UMC: De cine a fost regizat videoclipul Respect De Sine?

  • Samagon: În tot acest timp de imagine (poze, video, web-site) s-a ocupat Daniel Ilinca, cu care colaborez de 10 ani, de când am ales să fac hip-hop.

UMC: Ai un website sau blog?


UMC: Un ultim mesaj pe final.


Mai jos puteţi asculta un videoclip Samagon în colaborare cu Preafericitu NV 140 și Myc Ripley.
Piesa videoclipului se numeşte "Respect de sine" şi este inclusă pe albumul "Confesiuni"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu