luni, 7 iunie 2010

Marpha Hip Hop - Ep 47


Chiar dacă suntem pe ultima sută de metri în acest sezon, nu se putea ca penultimul episod să se lase mai prejos decât celelalte.

L-am prins pe Kremlin în timpul său liber şi l-am ţinut la poveşti într-o zi plină cu soare şi l-am lăsat după să ne arate cum sună un live în studio pentru piesa sa, “Yellow Revin' “. Iar după, am revenit la tradiţia concursurilor Marpha Hip Hop, pentru că nu uităm să ne premiem fanii noştri şi mai ales, fanii hip hop-ului de calitate.


Emisiunea am completat-o cu un interviu luat omului care lucrează la două albume simultan. Cosy ne-a povestit despre albumele sale, unul în spatele căruia se află Shobby şi cel de-al doilea, la care lucrează împreună cu Rappy, şi l-am rugat să ne povestească mai multe despre această idee indrăzneaţă. Ca bonus, ne-a oferit şi el un live, pentru piesa “Mica mea lume de bagabont”, pentru a ne arăta că are inspiraţie pentru aceste material la care lucrează.

Lăsându-vă să urmăriţi acest nou episod, urăm succes tuturor celor ce vor participa la concursul emisiunii şi vă lăsăm până săptămâna viitoare cu acelaşi îndemn, de a continua să fiţi Marpha. Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu